Kan Kırmızı Yol (Toz Diyarları, #1) - Moira Young Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Şubat 20, 2016



TANITIM
Kitabın adı: Kan Kırmızı Yol
Özgün adı: Blood Red Road
Yazar: Moira Young
Seri: Toz Diyarları, #1
Türü: Distopya
Yayın evi: Ephesus Yayınları

Saba kum fırtınaları tarafından harap edilmiş çorak bir diyarda yaşamaktadır. Çok sevdiği ikizi Lugh kaçırılınca gözü pek Jack ve Özgür Şahinler'le birlik olup Lugh'u aramaya koyulur. 

İkizi Lugh'u bulmak için pek çok güçlükle savaşmak durumunda kalan genç kız, zekası ve iradesiyle tüm zorlukların üstesinden gelmeye, düşmanlarını yenmeye çalışır. Üstelik bu süreçte hem mücadelelerinde yenilmez biri olduğunu hem de aşkı ve dostluğu keşfeder. Heyecan ve aksiyonun bir an olsun hız kesmediği Kan Kırmızı Yol soluksuz okunacak bir roman.


YORUM
Kan Kırmızı Yol, anlatımı ve hikayesi açısından çok sevdiğim bir kitap oldu. Anlatım, şimdiki zaman ekiyle yazılmıştı ve nedense bu şekilde yazılan kitaplar bana çok sempatik geliyor. *-*

Saba, Lugh (ikizler) ve Emmi adında üç kardeş babalarıyla birlikte Gümüşgöl denilen ıssız, çorak bir yerde yaşamaktadır.

İkizlerin doğum gününde yaşadıkları yeri atlılar ziyaret eder ve Lugh'u bir sebepten ötürü kaçırırlar. Saba bunun üzerine kardeşini bulmak ümidiyle peşine düşer. Ama tabii ki işler planladığı şekilde gitmez. Kardeşi Emmi de Saba'nın peşine takılmakla kalmayıp, Saba'ya dert olur.

Saba ve Emmi yolculuklarının ilk aşamasında kandırılır ve Saba kendini kafes dövüşlerinin ortasında bulur. Hayatta kalması için tek bir şans vardır, o da kafes dövüşlerini asla kaybetmemesi... Ayrıca Saba vaktinin daraldığını da farkındadır. Bu yüzden kafesten kaçmak için bir plan yapar. Kafesten kaçarken, hayatı tehlikede olan diğer kafes dövüşçülerinden Jack'in hayatını  da kurtarır ve Lugh'u kurtarma planına Jack de dahil olur.

Saba'nın yolu bir şekilde Özgür Şahinler dedikleri savaşçılarla kesişir. Saba, Lugh'u arama macerasında Emmi, Jack ve Özgür Şahinlerle devam eder.

Karakterleri çok sevdim. Hele Jack, favori karakterim oldu. Sempatik, bir o kadar da güçlü bir karakterdi. Diyaloglarını defalarca okudum diyebilirim! :D Saba ise çok dik başlı, dediğim dedik ve inanılmaz güçlü bir karakter. Emmi için pek aynı şeyleri söylemem. Tavırları bazen beni deliye döndürdü. :D

Son bir sahnede yazarın biraz gereksiz uzattığını düşündüğümden bir puanı kırdım ama her sayfası maceralarla dolu olan Kan Kırmızı Yol'u gerçekten çok sevdim. Ayrıca serinin ikinci kitabı da çok yakında raflarda yerini alacak! Şimdiden okumak için sabırsızlanıyorum!


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum