Katiller Çetesi: Izabel (#2) - J.A. Redmerski Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Şubat 01, 2018


TANITIM
Kitabın adı: Katiller Çetesi: Izabel
Özgün adı: Reviving Izabel
Yazar: J.A. Redmerski
Seri: Katiller Çetesi, #2
Türü: Yetişkin, Gizem
Yayın evi: Ephesus Yayınları

Onu esaretten kurtaran katiller çetesiyle karanlık bir hayat sürmeye kararlı olan Sarai, acımasız bir sadistten intikam almaya karar verir. Ama Sarai'ın pervasız halleri onu asla geri dönemeyeceği bir yola sürekler. Öte yandan Arthur Hamburg'un sağ kolu Willem Stephens da Sarai'ın peşindedir. Fakat Izabel kimliğine bürünen Sarai'ın geçmek zorunda olduğu bambaşka bir sınav vardır ve bu son sınav aynı zamanda genç kızın Victor Faust'a olan güvenini de sorgulamasına neden olacaktır. Sarai'ın devam kitabı olan Izabel okurları yine karanlık, ölümcül ve heyecan dolu bir serüvene çağırıyor.


YORUM
Tamam, durup bir nefes alalım.
Uhuu. O son neydi öyle? Yazarın bu denli bir bomba patlatmasını beklemiyordum. Sonu beni epey şaşırttı diyebilirim.

Sarai'ı çok severek, hatta bayılarak okumuştum. Izabel için sabırsızlık içerisindeydim ki beklentimi çok yüksek tutmuş olmalıyım. Izabel'i ilk kitaptaki kadar severek okuyamadım. Son kısımları dahil etmiyorum. :D

Kitap durağan geçti diyemem. Aksine hemen hemen her sahnesine bir aksiyon vardı. Lakin beni kendine adapte ettiremedi bir türlü. Okurken sıkıldım demiyorum ama sıkılmadım da diyemiyorum. Daha çok arafta gibiydim. Kitaba ara verdiğim sıralarda tekrar okumaya dönmek için sabırsızlık içinde olmuyordum. Ama okurken, kitabın akıp gittiğini söyleyebilecek kadar da karmaşık bir durum içerisindeydim.

Izabel'i sırf sonu için okuyun diyebilirim. Özellikle de şaşırtmalı sonlar seviyorsanız.
Puanım aslında 3.5.


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2 Yorum

  1. Seriye devam edecek misin? Asıl Fredrick'in kitabı Kuğu & Çakal'a hakkındaki düşüncelerini merak ediyorum ben senin. Kitabın iyi kötü olması bir yana, çok değişik, garip bir kitaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında istiyorum. Ama şu sıralar okuyabileceğimi hiç sanmıyorum. :D Kitabın türü belli. Arada aksiyon yüklü kitap okumak istiyorum, Kuğu & Çakal'ı o zamana denk getirmem lazım. Çünkü onu okurken de sıkılmak istemiyorum. *-*

      Sil