Geçmişin Kırıkları - Brittainy C. Cherry Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Aralık 23, 2017


TANITIM
Kitabın adı: Geçmişin Kırıkları
Özgün adı: The Air He Breathes
Yazar: Brittainy C. Cherry
Seri: Elementler, #1
Türü: Romantik
Yayın evi: Yabancı Yayınları

Beni Tristan Cole hakkında uyarmışlardı. "Ondan uzak dur," demişlerdi. "O bir pislik." "O duygusuz." "O yaralı."

Birisini dış görünüşüne göre yargılamak, Tristan'a bakıp bir canavar görmek kolaydı. Ama ben bunu yapamazdım. Onun içinde taşıdığı enkazı kabul etmeliydim çünkü benim içimde de bir enkaz vardı. İkimiz de yapayalnızdık. İkimiz de yanımızda olacak birini arıyorduk. Daha fazlasını arıyorduk. İkimiz de geçmişin kırık parçalarını bir araya getirmek istiyorduk. Belki o zaman nasıl nefes alındığını hatırlayabilirdik...


YORUM
Tristan her ne kadar soğuk bir karakterse, Geçmişin Kırıkları da o kadar soğuk bir kitaptı bana göre. Ya da ben kitabı çok yanlış bir zamanda okudum, emin değilim.

Duygu üzerine yazılmış bir kitap için duygu işlenişi yetersiz geldi. Bir de Tristan'ın Elizabeth'e sürekli "benim hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun" tarzında ibarelerin çok sık kullanılması rahatsız ediciydi.

Puanımı daha düşük tutacaktım ki yazar son kısımlarda beni epeyce şaşırttı. Eğer Goodreads'de yorumlara bakarsanız kitabı seven birçok kişi var. Tarzınıza uyduğunu düşünüyorsanız kitaba bir şans verebilirsiniz.


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum