Sis ve Öfke Sarayı - Sarah J. Maas Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ağustos 24, 2017



TANITIM
Kitabın adı: Sis ve Öfke Sarayı
Özgün adı: A Court of Mist And Fury
Yazar: Sarah J. Maas
Seri: ACOTAR, #2
Türü: Fantastik
Yayın evi: Dex Yayınları

Bana bakan yüzü tanıyordum. Yüzünden akan sahteliği, umutsuzluğu, çürümüşlüğü tanıyordum. Hançeri kaldırırken elim titremedi. Kemikli omzunu sıkıca tutup karşımdaki iğrenç yüz e baktım kendi yüzüme. Ve üvez hançeri tam kalbime sapladım.

Feyre, Amarantha’dan kurtulup Bahar Sarayı’na dönebildi ama bunun bedeli yüksek oldu. Her ne kadar artık Ulu Peri güçlerine sahip olsa da hâlâ bir insanın kalbini taşıyor ve Tamlin’in halkını kurtarmak için yapmak zorunda kaldıklarını unutamıyor. Gece Sarayı’nın Yüce Lordu Rhysand’la yaptığı anlaşmayı da unutmadı. Tüm bunların ortasında Feyre, iktidar çatışmaları ve tutku oyunlarının baş döndürücü hızında yapması gerekeni yapıyor.


YORUM
Uzun vakitler sonrası ACOMAF’ı bitirebildim. Sanıyorum yaklaşık iki aydır bu kitabı okuyorum. :D Bu kadar uzun sürmesinin nedeni kitap değildi elbette. Hayatımda çok güzel olarak nitelendirebileceğim değişiklikler oldu. Bu da kitap okumamı fazlasıyla aksattı. Bundan sonrası düzene oturur mu, sanmıyorum ama bir kitabı bitirmek de bu kadar uzun sürmez umuyorum. :D

Dikenler ve Güller Sarayı’nı çok severek bitirmiştim. İkinci kitabın çıkmasını sabırsızlıkla bekleyenlerden biri de bendim, herhalde. İlk kitap için yorum şurada.

Gelelim Sis ve Öfke Sarayı’na. Kitabı giriş, gelişme ve sonuç olarak üçe ayırınca;
Giriş az heyecanlı,
Gelişme biraz durağan,
Sonuç aşırı heyecan yüklemesi, şeklinde dağıtabilirim. Yazar bütün bombalarını kitabın sonuna saklamış. Kitap bittiğinde beynim savaş alanı gibiydi. Diyebildiğim tek şey “vay be” oldu. Ama itiraf edeyim, çok çok güzeldi. Şu sıralar gözlerinden kalp fışkıran emoji gibi Rhys diye sayıklıyorum.
Rhysand, Rhysand, Rhysand…

Benden önce bitirmiş olsa da kitabı Zeynep’le (yorumu için tık) beraber okuduk. Fangirl’lüğüm tuttuğu sıralarda ona sarıyordum. :D

Kitabın orta kısımlarında olaylar gelişmesine rağmen yazar akıcılığını sürdürememiş gibi geldi ama bunun bendeki payı kitabı biraz ara vererek okuduğumdan kaynaklanmış olması çok muhtemel. Yine de üçüncü kitabı sabırsızlıkla beklemekteyim. *-*


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum