Poseidon Varisi - Anna Banks Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ağustos 03, 2016



TANITIM
Kitabın adı: Poseidon Varisi
Özgün adı: Of Poseidon
Yazar: Anna Banks
Seri: The Syrena Legacy, #1
Çeviren: Melis Tarhun Soyer
Sayfa sayısı: 384
Türü: Fantastik
Yayın evi: Dex Yayınları

Hayatının aşkından vazgeçebilir misin? 

Emma ile tanışana kadar, herhangi birini öpmek aklının ucundan bile geçmemişti. Son zamanlarda ise, dudaklarında onun dudaklarını hissetmekten başka bir şey düşünemiyordu. Galen, balıklarla iletişim kurabilen bir kızı bulmak için karaya gönderilmiş bir Syrena prensiydi. Emma ile tanıştığında aralarında ikisini de sarsan, güçlü bir çekim oluştu. Aradığı kız o olabilir miydi? 

Onunla vakit geçirdikçe, Galen aradığı kızın o olduğunu anlamıştı. Ama onun yeteneklerinin farkına varmasını sağlayabilecek miydi? Ve de en önemlisi, ona karşı hislerini bastırabilecek miydi? Emma krallığının anahtarı olabilirdi ama kalbinin anahtarı olması mümkün değildi.


YORUM
Merhaba! Kitap Canavarları'nın düzenlediği Poseidon Varisi turuna konuk oldum! Verdikleri fırsat için öncelikle Sara'ya (Kitap Sarayı) sonra da ekibe kocaman teşekkür ederim. ♥

Poseidon Varisi, Dex'in haklarını satın aldığından beri hem çok ilgimi çekiyor hem de çok merak ediyordum. İlk defa denizaltı fantastiği okuyacağım için biraz da heyecanlıydım. :D Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim, bu kez Dex, baskı konusunda harikalar yaratmış. Cildi ve iç sayfaları çok güzeldi. Devamını temenni ederim. :P

Lise döneminimde okusaydım daha çok severdim diye düşünüyorum. Üçüncül anlatımın olduğu bölümlerin birçoğu çok gereksizdi. Ayrıca anlatım geçişlerinde sıkıntılar vardı. Düzenlemeden geçmesi gerekiyordu. Çeviri deseniz çok kötüydü zaten. Dex işte, dedirtti.

Emma, yeteneklerinin bilincinde olmayan, kendini sıradan sanan bir kız. Ta ki, yakın arkadaşıyla tatile gittiği sırada arkadaşının hayatını, köpekbalığı saldırısında kaybedene kadar. Emma'nın hayatı, bu olay itibariyle değişir.

Syrenalılar denizde şekil değiştirenler. Karada insan formunda takılabiliyorlar ama görünüşüyle ayırt edilebiliyorlar. Neredeyse beyaza yakın sarı saçları ve menekşe renginde gözleriyle birlikte. Galen, Emma'yı bu şekilde keşfediyor ve onu takip etmeye başlıyor...

Çoğu kitabın olmazsa olmazı klişeleri çok vardı ama yine de merakla okuduğum kısımları oldu. Ne güzel ne de kötü. Ama hakkını yemeyeyim, sonu fena bitti. Sırf o sonu için serinin devamını getirebilirim diyorum.


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum