Tatlı Yalan - Jamie McGuire Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Temmuz 05, 2016


TANITIM
Kitabın adı: Tatlı Yalan
Özgün adı: Beautiful Redemption
Yazar: Virginia Boecker
Seri: Maddox Kardeşler, #2
Türü: Romans
Yayın evi: Yabancı Yayınları

Kendini beğenmiş, katı ve acımasız Thomas Maddox, istihbarat bürosunun sahip olduğu en iyi ajandı. Ne kadar hayat kurtarmış olursa olsun, bir tanesi için eli kolu bağlıydı: Küçük kardeşi Travis hapis cezasıyla karşı karşıyaydı. Travis'in tek kurtuluş şansı mafyayla olan sıra dışı bağıydı. Thomas, kardeşi Travis'i kurtarabilmek için FBI ile bir anlaşma yapmıştı. 

Liis Lindy işiyle evli, inatçı ve cüretkâr bir FBI ajanıydı ve her nasıl oluyorsa Thomas'ı yumuşatabilen tek kişiydi. Bu da onu Thomas'a eşlik edecek ideal kişi haline getiriyordu. Bir çift gibi görünerek Travis ve Abby'nin bir plajda yapılacak yemin tazeleme törenine katılacak ve Travis'e artık FBI için çalışması gerektiği haberini vereceklerdi. Fakat görevleri sona erip de artık rol yapmalarına gerek kalmadığında ne olacaktı?

YORUM 
Tatlı Bela benim en sevdiğim kitaplardan biridir ama Jamie'nin Maddox kardeşler serisini yazıyor olması bana biraz zorlama gibi gelmiştir. Kitabı sevdim mi? Sevdim ama olmasa da olurmuş kanısındayım.

Tatlı Bela'da Travis karakterini çok sevmiştim fakat tüm kardeşlerin aynı özelliklere sahip olması biraz tuhaf olmuş. Hani günümüzde çok sık kullanılan bir deyim vardır ya; beş parmağın beşi bir değildir diye, kesinlikle öyle. Kardeşlerin karakteristik özelliklerinin hepsi aynı olması gerçek dışı olmuş. Şahsen ben, Travis'le Thomas'ın, ya da bir önceki kitaptan Tatlı Sır'da yer alan Trent'in arasında hiçbir fark göremiyorum.

Thomas ve Liis karakterlerine gelince, karakterleri sevdim gibi de sevmedim gibi de. Liis'in duyguları çok belirsizdi. Thomas'ı sevdiğini söylüyor ama buna kendi inanmıyor gibiydi. Thomas konusundaysa bazı haklı yanları olduğunu söylemem gerek. Thomas'ın hala Camille'eye aşık olduğunu söylediği halde Liis'le olmak istemesi ve ona onu sevdiğini söylemesi sinir bozucuydu. Bir kalbin iki kişiyi aynı anda aynı ölçüde sevebileceğine inanmıyorum. Ancak birisi sadece takıntı olabilir, sevgi değil... Böylelikle aşk üçlemesi barındıran tüm kitaplara da buradan gönderme yapmış olayım. Sevgiler. :D

PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum