Kargalar Meclisi - Leigh Bardugo Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Haziran 29, 2016


TANITIM
Kitabın adı: Kargalar Meclisi
Özgün adı: Six of Crows
Yazar: Leigh Bardugo
Seri: Kargalar Meclisi, #1
Türü: Fantastik
Yayın evi: Novella Dinamik

İntikam duygusuyla yanıp tutuşan bir mahkûm. Bahis düşkünü bir keskin nişancı Ayrıcalıklı hayatını geçmişte bırakan bir kaçak, Hayalet ismiyle tanınan bir casus Hayatta kalmak için sihir kullanan bir cellat Ve hepsini bir araya getiren kaçış uzmanı bir hırsız, 6 Tehlikeli serseri 1 Imkânsız görev. Bu ekip büyük bir felaketi önleyebilecek tek seçenek, tabii önce birbirlerini yok etmezlerse.

YORUM
İlk defa bir kitabı hem merak edip hem de çok sıkılarak okudum. Fazla ironik bir durum belki ama yaşadığım tam olarak buydu.

Kargalar Meclisi fevkalade bir kurguya sahip olmakla beraber içerdiği fazlaca "yabancı terimler" yüzünden kitap elimde bir aydan daha fazla bir süre süründü.
Çok kez yarım bırakmayı düşündüm ama yarım bırakma huyunu sevmediğimden zorla da olsa bitirdim.

Kitabın 'distopya' kitabı olduğu söylenmiş ama distopya içeriğine pek rastlamadım. He, Grisha serisine bağlı olarak söylendiyse orası ayrı ama bana göre kitap sadece fantastik türünden ibaretti. Bir distopya aşığı olarak, kitabı sıkılarak okuma kısmı beni üzdü.

Ciddi olarak söylüyorum ki, kitabı daha çok sevebilmeyi umardım. Sanırım bu tarz kitaplar bana göre değilmiş, onu anladım.

Okuduğum yorumlar üzerine, çok seveni de var. Siz yine de bir şans verip okuyabilirsiniz bence.

PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum