[26. KCY Blog Tur] Rhett - J.S. Cooper Kitap Yorumu | Hayali Kadro

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mayıs 01, 2016


TANITIM
Kitabın adı: Rhett
Özgün adı: Rhett
Yazar: J.S. Cooper
Seri: Rhett, #1
Türü: Romans
Yayın evi: Dex Yayınları

Adım Rhett. 
Kendini beğenmişin tekiyim çünkü öyle olmak için her şeye sahibim: Yakışıklılık, para, cazibe… 
Her kızın birlikte olmak isteyeceği tipim ama hiçbiri beni kendisine bağlayamıyor. Aşk olaylarına girmem. İlişkiye hiç gelemem. 
Asla ama asla evlenmeyeceğim. Hızlı yaşarım, günümü gün ederim. Her hafta yatağıma başka bir kızı konuk ederim. Arkadaşlarım bana imreniyor, düşmanlarım kıskanıyor. Herkes benim hayatımı yaşamak istiyor… 
Sonra bir gün o, bana uzaklara gideceğini söyledi. O benim en yakın arkadaşım. İlk dostum. İlk öpücüğüm. Hiç sevgili olmadık, çünkü ona âşık değilim. Gitmesi umurumda değil. Âşık olmadığım için umurumda değil. 
Aşk olaylarına girmem, demiş miydim? Adım Rhett, hiçbir şeyin moralimi bozmasına izin vermem. Vermezdim. Bir gecede her şey değişti, inandığım her şeyi sorgulamaya başladım. Birdenbire, Rhett olmak çok anlamsızlaştı.

YORUM
Rhett, çok klişe bir konusu olmasına rağmen benim çok severek okuduğum bir kitap oldu. Zaten çocukluk aşkını konu alan kitaplara zaafım vardır. :D Kitabın erkek karakter gözünden anlatılıyor olması da artı puan oldu benim açımdan.

Çok akıcı bir anlatımı vardı. Tüm kitabı hiç sıkılmadan okudum. Zaten kısa olmasıyla da çabucak bitiverdi.

Rhett ve Clementine, çocukluklarından beri arkadaşlardır. Rhett fazlasıyla çapkın, her gününü gün eden ve kesinlikle aşka inanmayan bir karakterdir. Clementine ise Rhett'in tam tersi günlerini eğlenmek yerine ders çalışarak geçiren ve aşka inanan bir kızdır.

Clementine, Rhett'e olan ilgisini hiçbir şekilde dışarı yansıtmaz. Rhett ise Clementine'e arkadaşlıktan başka bir gözle bakmıyordur. Ta ki Clementine biriyle çıkmaya başlayana kadar.

Rhett'in Clementine'e olan bakış açısı yavaş yavaş değişim gösterir ve onu öncekinden daha çok koruma içgüdüsü, diğer bir değişle kıskanmaya başlar...

Kitap iki yüz elli sayfa olmasına rağmen bence her şey yerli yerindeydi. Yazarın konuyu iyi işlediğini düşünüyorum tek eksik yanı, karakterler yirmi bir yaşında olmalarına rağmen bazı diyaloglar ya da karakterlerin davranışları yaşlarına pek uygun değil gibiydi. Bunun dışında kitabı çok sevdim. Siz de çocukluk aşkını konu alan kitapları seviyorsanız Rhett'e bir şans verin derim.

Ayrıca kitap çekilişimize Facebook ve Instagram sayfalarımızdan katılabilirsiniz!

HAYALİ KADRO


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum