Gün Işığım - Kim Holden Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mart 29, 2016



TANITIM
Kitabın adı: Gün Işığım
Özgün adı: Bright Side
Yazar: Kim Holden
Seri: Bright Side, #1
Türü: Genç Kurgu
Yayın evi: Aspendos Yayınları

Hayat bir gökkuşağı olsa, Gün Işığım gökkuşağının sekizinci rengi olurdu. 

En yakın arkadaşı Gus’ın, Kate Sedgwick’e Gün Işığım demesinin bir sebebi vardı. Sıra dışı bir hayat süren Kate, her şeyin mutlu ve pozitif yanlarını görmekle kalmıyor, aynı zamanda hayatı tüm ruhuyla yaşıyordu. 

Kate üniversite eğitimi için Grant’e yerleşerek her şeyi, herkesi geride bırakır. Ancak hayatta asla kopamayacağınız insanlar vardır. Tüm hissettiğiniz, gördüğünüz, istediğiniz onlardır artık. Kate, yeni taşındığı şehrin ona hazırladığı sürprizlerden habersiz; tüm benliğini saran sonsuz sevgiyle dalgalara göğüs germeye hazırdır. 

Kendini bir anda fırtınanın ortasında bulsa bile… 
Herkesin hayatında anlatamadığı hikâyeleri ve sırları var. 
Herkesin hayatında, “Sen aslında bensin,” dediği özel biri var.


YORUM
Kate'in en yakın arkadaşı Gus'ın ona Gün Işığım demesinin bir nedeni var... Herkesin hayatında Kate gibi karakterlere ihtiyacı vardır aslında. Siz gülerken gülen ama siz ağladığınızda ağlamayan. Sizi gülümsetebilmenin bir yolunu arayan ve sonunda bunu başarabilen.

Kate, etrafındaki insanların tebessüme neden olmasını sağlayabilen, güçlü ve her şeye pozitif yaklaşan bir karakter.

Yazarın kitapta duyguları çok iyi işlediğini düşünüyorum. Öyle ki her bir duyguyu iliklerime kadar hissettim. Kitap bittikten uzun bir süre sonra bile kendime gelemedim. Ciddiyim, çok uzun zamandır beni bu kadar ağlatan bir kitap olmamıştı.

2016'nın ilk çeyreğinde, hatta belki de hayatım boyunca okumuş olduğum en iyi kitaplar arasında yer aldığını söyleyebilirim. Kitap o kadar muhteşem mesajlar içeriyor ki, kitabı bitirdikten sonra durup hayatınızı sorguluyorsunuz.

Gün Işığım'ı okumaya ilk başladığımda sıradan genç kurgu türünde bir kitap sanmıştım. Ama bana güvenin, öyle değil. Bundan çok daha fazlası.

En sevdiğim kısımlardan biri de anlatımıydı. Şimdiki zaman ekiyle yazılmıştı ve şiirsel bir anlatımı vardı. Bir başladınız mı bırakamıyorsunuz.

Yayınevi bilgisine göre, ikinci kitap olan Gus'ın hikayesi Mayıs ayında bizlerle buluşacak. Okumak için ne kadar sabırsızlandığımı tahmin bile edemezsiniz. *-*

Kitaptan bahsetmek istemiyorum çünkü sürprizi kaçsın istemiyorum. Bunu tamamen size bırakıyorum. Olabildiğince en kısa zamanda alıp okuyun arkadaşlar. Çünkü bazen bu gibi kitaplara olduğundan daha fazla ihtiyaç duyuyoruz.

Son olarak, bizi böyle bir kitapla buluşturdukları için Aspendos Yayınevi ekibine teşekkürlerimi sunuyorum. Puanım aslında yıldızlı beş.


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum