Yağmurla Gelen Mutluluk - Amber L. Johnson Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Şubat 10, 2016



TANITIM
Kitabın adı: Yağmurla Gelen Mutluluk
Özgün adı: Puddle Jumping
Yazar: Amber L. Johnson
Türü: Genç Yetişkin
Yayın evi: Yabancı Yayınları

Yağmurla Gelen Mutluluk, farklılıkların aslında ne kadar abartıldığını ve sevginin karşısında hiçbir şeyin duramayacağını bir kez daha gözler önüne seriyor... 

Söz konusu aşksa, sıradan diye bir şey yoktur.Herkes Colton Neely'nin özel olduğunu düşünüyordu. Lilly Evans ise büyüleyici olduğunu... 

Çocukluk arkadaşlarıyken bir kaza yüzünden yolları ayrılmıştı. Yıllar sonra buluştuklarında ise Lilly, Colton'ın ne kadar özel olduğunu ve onu daha fazla tanımak istediğini keşfedecekti. Ve Colton'ı tanıdıkça, ona daha çok bağlanacaktı. 

Ancak Lilly, sevgisini kelimelerle ifade etmekte dahi zorlanan bu çocukla ilişkisini dilediği gibi yürütebilecek miydi?


YORUM
Bu kitaba başladığımda kitap hakkında tek bilgim yoktu. O yüzden herhangi bir beklentiyle başlamadım kitaba. Açıkçası iyi ki yorum okumamışım diyorum. Böylesi çok daha güzel oluyormuş. :D

Hikayeyi aşırı sevdim. Sayfa sayısının azlığından dolayı bir başladınız mı bitirmeden bırakamıyorsunuz zaten. Kısaca kitaptan bahsetmek gerekirse;

Colton, Asperger Sendromu (sosyal etkileşimde zorluklar diye de açıklanabilir) olan bir çocuktur. Colton dokuz yaşındayken annesi, ona arkadaşlık etmesi için Lilly'e bakıcılık teklif eder. (Burada yanlış anlaşılma olmasın Lilly ve Colton aynı yaştalar.) Lilly, Colton'a arkadaşlık etmeye uğraşır ama her seferinde başını büyük derde sokar. Annesi bu durum üzerine Lilly'nin işine son verir.

Beş yıl kadar sonra Lilly, Colton ile karşılaştıklarında, hastalığını ilk kez o zaman öğrenir. Aynı yerde oturuyor olsalar da Colton evde özel eğitim gördüğünden çok fazla görüşme imkanları olmaz.

Colton, on yedi yaşına geldiğinde, ailesine son yılını okulda geçirmek istediğini söyler ve böylece okula başlar. Lily, onu okulda gördüğünde epey şaşırır ama yine de gidip ona arkadaşlık etmeye başlar. Hatta okulda ona göz kulak bile olur. Okula giderken, dönerken, okuldayken hep birlikte vakit geçirmeye başlarlar.

Colton'un hastalığını aşması için ona epey yardımcı olur. Zamanla aralarındaki arkadaşlık ilişkisi kuvvetli bir bağa dönüşürken Lilly'i çok zor zamanlar beklemektedir. Çünkü Colton sıradan bir çocuk değildir.

Yağmurla Gelen Mutluluk bittiğinde yüzümde hafif bir tebessüm vardı. Başka Dilde Aşk'ı okuyanınız varsa bilirsiniz, bana göre bu kitap tam olarak Başka Dilde Aşk tadındaydı. Ortak birçok yönleri vardı ve bu kitabı da en az onun kadar sevdim. Kesinlikle öneririm! :')

Bu arada, kitabı araştırırken seri olduğunu öğrendim. Yazar bu yıl içerisinde 'A Million Drops of Rain' başlıklı ikinci kitabı piyasaya süreceğini duyurmuş. Onu da okumak için şimdiden sabırsızlanıyorum. *-*


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

1 Yorum