Benimle - Jasinda Wilder Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 27, 2015



TANITIM
Kitabın adı: Benimle
Özgün adı: Falling into Us
Yazar: Jasinda Wilder 
Seri: Falling, #2
Türü: Genç Yetişkin, Romantik
Yayın evi: Pena Yayınları

Becca de Rosa, Nell'in en yakın arkadaşıdır. Erkek arkadaşı Kyle hayatını kaybettiğinde Nell o kadar kendini dünyaya kapatmıştır ki en yakın arkadaşı Becca bile ona ulaşamaz. Nell'e acısını hafifletmede yardım etmeye çalışsa da Becca'nın kendi hayatı da alt üst olmaktadır. Bildiği her şey değişiyordur.

Kyle'ın en yakın arkadaşı Jason Dorsey, Nell'e çıkma teklif eder ama bu randevu gerçekleşmez. Onun yerine Nell'in en yakın arkadaşı Becca ile buluşur. Nell'in isteğiyle… Bu buluşma onlar için uzun tatlı bir birlikteliğin başlangıcı olur...


YORUM
Benimle, Falling serisinin ikinci kitabı. Ben ilk kitabı okumadım ama içimden bir ses Benimle'yi ilk kitaptan daha çok seveceğimi söylüyor. En azından ilk kitap hakkında okuduğum yorumlardan çıkardığım bu. :)

Benimle'nin hastası oldum! Karakterleri o kadar sevdim ki, bunu anlatabileceğim bir kelime ya da cümle yok.

Becca de Rosa, Jason'a aşık bir karakterdir. Ama Becca öyle kapalı bir kutudur ki duygularını asla belli etmez. Onu sadece uzaktan seviyordur. Yani kendi çapında sessiz ve pasif bir karakterdir. Ayrıca gerildiğinde ya da heyecanlandığı sıralarda kekeliyor. Hatta günlük niyetine yazdığı şiirler var ve okuduğum her şiirine bayıldığımı söyleyebilirim. Henüz Jason'la çıkmadan önce yazdığı öpücük ile ilgili şiirinde beni derinden etkileyen şu iki satırı defalarca okumuşumdur:
Bana has bir soru,
Öpüşürken de kekelenir mi?

Jason Dorsey ise çocukluğundan beri Nell'e aşıktır. Sonunda bir şekilde korkusunu yenerek Nell'e çıkma teklifi eder ama Nell yemeğe gitmez. Onun yerine Nell Jason'a, Becca'yı yemeğe davet etmesini söyler. Jason başta tereddüt etse de durumu Becca'ya anlatarak onu yemeğe davet eder. Becca ile yemeğe çıkan Jason, aynı sınıfta olmalarına rağmen ilk kez ondan bu kadar etkilendiğini fark eder ve bu yemek son yemekleri olmaz.

Becca ve Nell çok yakın arkadaşlardır. Nell, erkek arkadaşı Kyle'ı kaybettiğinde içine kapanır ve kendine zarar vermeye başlar. Becca ne kadar çabalarsa çabalasın Nell'e artık ulaşamaz.

Kitapta yalnızca okuduğumuz, yaşanan olayların diğer karakterler açısından gözlemi olmuyor elbette. Jason ve Becca'nın kendilerine has problemleriyle nasıl mücadele ettiklerine de şahit oluyoruz ve okurken çokça kalbimiz kırılıyor.

Kitabı okurken beni rahatsız eden tek kısım Jason'ın Nell'i unutma aşamasının biraz hızlı olmasıydı. Çocukluk aşkı o derece kolay unutulur mu emin değilim. Bunun dışında kitap tek kelimeyle mükemmeldi.

Karakterlerde sevdiğim bir diğer kısım, Becca ve Jason'ın bütün ilklerini birlikte yaşamaları. Diyalogları ve yaptıkları diğer tüm şeyler o kadar tatlıydı ki karakterleri kitaptan çıkarıp sevip okşamak istedim. :D

Aslında kitaba puanım 4.5 ve kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Favorilerim arasında yer aldı bile!


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum