Sonsuza Dek - Kiera Cass Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ağustos 21, 2015

TANITIM
Kitabın adı: Sonsuza Dek
Özgün adı: The One
Yazar: Kiera Cass
Seri: Seçim, #3
Çeviren: Derya İmer Aydınlık
Sayfa sayısı: 287
Türü: Distopya
Yayın evi: Dex Yayınları

Seçim, America'nın hayatını tamamıyla değiştirmişti.

Illéa'nın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspen'e hissettikleri ve Prens Maxon'a karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı.

Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı.
Savunduğu doğrular için mücadele zamanı.
İstediği gelecek için savaşma zamanı.
Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı.

Yayınlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine hızlı bir giriş yapan Sonsuza Dek, Beni Seç ve Elit'ten sonra seçim serisinin üçüncü kitabı. Uzun süredir serinin hayranları tarafından beklenen Sonsuza Dek'te Kiera Cass distopik fantazyayı peri masalıyla birleştiriyor ve unutulmaz bir finale imza atıyor.

 

YORUM
Merhaba! Son aldığım karar üzerine artık yarıda bıraktığım serileri tamamlamaya karar verdim. Birçok serinin son kitabını okumamıştım ve bu kadar uzatmanın yeterli olduğunu düşünüyorum. :D Seri tamamlama operasyonuna Seçim serisi ile başladım.

Öncelikle belirteyim ki serinin ilk iki kitabını okumayanlar için spoiler içerir. Hatta Sonsuza Dek kitabı için de birazcık spoiler kaçırmış olabilirim. :P
Seçim serisinin her ne kadar gereksiz yere uzatılmış olduğunu düşünsem de seriyi gerçekten sevdiğimi fark ettim. Kitabın tuhaf bir albenisi var. :D Ve yazarın kalemini seviyorum. Kitapları fevkalade akıcı yazmış. Sonsuza Dek bittiğinde üzüldüm bile. Karakterleri çok sevdim...

Sonsuza Dek'te neler oluyor neleer. America, bu kitapta duygularından oldukça emin ve artık aşk üçlemesini sonlandırması gerektiğinin farkında. Maxon, umutsuzca hala America'nın duygularını ona açmasını beklemekte. Aspen'e gelince özellikle kitabın sonuna doğru onda da değişimler oluyor...

Illea ülkesinin asıl kurucunun torunlarından biri Maxon'a bir teklifte bulunuyor, Kuzey asilerle ittifak kurmasını istiyor. Maxon'ın alacağı herhangi karar hayatlarını etkileyecek, bu yüzden alacağı kararı ciddiyetle düşünmeli ve öyle sonuca varmalı. Öte yandan Güneyli asilerin saldırıları devam etmekte...
Sonsuza Dek'te seçilen dört Elit'in araları daha bir iyi oluyor. Hatta Maxon hakkında oturup bol bol dedikodu yapıyorlar. :D Celeste'in bile sevimli bir karaktere dönüşmesini görüyoruz ayrıca. Sonra gün geliyor Elit'ler ikiye düşüyor ve Maxon aralarından birini seçeceği duyurusunu yapıyor. Aslında seçeceği kişi belli malumunuz. Ama Maxon'ın America'yı Aspen'le yakın şekilde yakalayınca kıyamet kopuyor. (!!!) Maxon her şeyi öğreniyor tabii ki. Zaten America'nın bunu Maxon'a daha önceden söylememesi kabahat. -_-

Her neyse, vakit doluyor, kameralar kuruluyor. Artık Maxon için seçimini açıklama sırası. Ama seçimini açıklamıyor, aslında açıklayamıyor çünkü Güneyli asilerin saldırılarını uğruyorlar tekrar ve bu seferki hasar fazla büyük. Birkaç karakterin ölümüne şahit oluyoruz maalesef...


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum