Gözlerindeki Canavar - J. M. Darhower Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ağustos 09, 2015



TANITIM
Kitabın adı: Gözlerindeki Canavar
Özgün adı: Monster In His Eyes
Yazar: J. M. Darhower
Türü: Yetişkin, Aşk
Yayın evi: Yabancı Yayınları

Kırmızı Başlıklı Kız, Koca Kötü Kurt'a âşık olursa… Ignazio Vitale iyi bir adam değildi. Onu ilk gördüğümde tehlikeyi sezmiştim. Karanlık ve öldürücü… Büyüleyici ve ürkütücü... İstediğim her şey ve ihtiyacım olan son şey... Saplantı…

Beni ağına düşürmesi, yatağa atması ve hayatına dahil etmesi çok uzun sürmedi. Onun sırları vardı, hayal bile edemeyeceğim sırlar… Gözlerindeki karanlık, ürkütücü ve heyecan vericiydi. O, yakışıklı prens maskesi ardına gizlenmiş bir canavardı ve maskesini çıkardığında her şey değişmişti. Ondan nefret etmek istiyordum. Bazen ediyordum da... Ama bu onu sevmeme engel olmuyordu.

YORUM
Kitap 350 sayfalarında bitseydi sanırım vereceğim puan 2 olurdu. Kitap 350ye kadar sıkıcı ilerliyor ama tuhaf bir şekilde kendini okutturuyor da. Yazarın bütün hikayeyi son 100 sayfaya sıkıştırması kötü olmuş bence. Keşke asıl olayı kitabın içeriğine biraz daha yaysaymış.

Bazı sorulara cevap da alamadım. Mesela -spoiler olmasın diye isim vermiyorum- öldürülen bir karakterin katilini öğrenemiyoruz. Yazar sadece varsayımlar üzerinde durmuş ve orada bırakmış. Ya da anlatıldı da ben mi gözden kaçırdım bilemedim. Ama açıkçası serinin devamını getirmeyi düşünmüyorum.

İlk başlarda Karissa ile Ignazio Vitale arasındaki yaş farkı beni epey rahatsız etmişti ama asıl amacı öğrendiğimde bundan çok rahatsızlık duymadım.

Yorumu sonlandırmadan önce kitaba biraz değinecek olursam, Vitale farklı amaçlar doğrultusunda Karissa'ya yaklaşıyor. Yani karşılaşmaları aslında tesadüf değil. Ama bazı şeyler Vitale'nin planladığı şekilde yürümüyor...

Vitale'nin sakladığı bir sır var ve bu sır eğer açığa çıkarsa Karissa'nın hayatını iyi yönde etkilemeyecek. Ve Vitale kesinlikle iyi bir adam değil.


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum