[20. KCY Blog Tur] Yağmur Yağarken - Lisa De Jong Kitap Yorumu | Hayali Kadro

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ağustos 06, 2015


TANITIM
Kitabın adı: Yağmur Yağarken
Yazar: Lisa De Jong
Türü: Aşk
Yayın evi: GO! Kitap
Hayatım bir gecede sonsuza dek değişti.


Beau benim ilk aşkımdı. Sonra her şey altüst oldu. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Ona nedenini söyleyebilsem keşke. Ama söyleyemem. Hiç kimseye söyleyemem. Ona ne kadar ihtiyacım olduğunun farkında bile değilmişim. Ta ki gidişiyle yapayalnız kalana kadar.
Sonra Asher Hunt çıkageldi. Büyüleyici bakışları ve muzip gülümsemesiyle... Herkes ondan uzak durmamı söylüyordu. Oysa onun tek yaptığı beni esir alan acılarımı dindirmekti. Ben, kaderimin o yağmurlu gecede mühürlendiğini sanıyordum ama Asher bana bunun sadece yeni bir başlangıç olduğunu gösterdi. Beni kurtardı. Bana yeniden umut verdi.


Ama şimdi hayatım bir sır yüzünden bir kez daha altüst olmak üzere…

YORUM

20. Blog Turumuzun konuğu Go Kitap'ın yeni gözdesi Yağmur Yağarken...

Bazı kitaplar düşüncelerinizi, ruhunuzu, hatta kalbinizi 'neden?' sorusuyla yiyip bitirir ya, işte bu kitap öyle. Önce kalbim kırıldı, sonra onarılmaya başladığını düşündüğümde paramparça oldu. Onca şeye rağmen sonunda ufak bir tebessüm ettirdi...

Kate Alexander, çocukluğundan beri yakın arkadaşı beri Beau Bennett'a aşık ve öte yandan kendince yaşayan bir kızdır. Bir gün, her hafta olduğu gibi eğlenmek için gittiği partide başına hiç tahmin edemeyeceği trajik bir olay gelir. Okulun zengin ve popüler çocuğu olan Drew, Kate'e tecavüz eder. Giriş bölümümüz bundan ibaret. Sonrasında Kate'in 2 yıl sonraki yaşamını anlatmaktadır.


Kate yaşadıklarını kimseye anlatamaz. 2 yıl Beau dışında herkesten uzak durmuş, kafede garsonluk yaparak yaşamına öyle devam etmeye karar vermiştir.

Gün gelmiş Beau, üniversiteye gitmiştir. Her gün Kate'i arayıp sorar ama onu yalnız bıraktığı için kendini kötü hissetmektedir. Kate ise Beau'yu her ne kadar severse sevsin onu kendinden uzak tutmak ister. Çünkü artık hiçbir şey eskisi gibi değildir.

Sonra bir gün kasabaya yeni bir çocuk geliyor: Asher Hunt. Kate'in mahvolmuş hayatını onarmaya başlıyor. Ona arkadaşlık ediyor ve sonra ona deliler gibi aşık oluyor. Ondan uzak durması gerektiğini biliyordur, bunu birçok kez deniyordur ama Asher kendini bir türlü geri çekemiyordur. Sakladığı sır açığa çıktığında Kate'in hayatı yeniden mahvolacaktır...

Yazar kitapta bir bölüm Asher'ın bir bölüm Beau'nun gözünden sahnelere de yer vermiş. Onun dışında Kate karakterinin gözünden anlatılmakta. Kitapta en çok sevdiğim şeylerden biri Asher'ın peçetelere yazdığı notlardı.

İçinizi hüzne boğacak, size birçok duyguyu aynı anda hissettirebilecek bir kitap Yağmur Yağarken. Kitap bittikten sonra yüreğime ağırlık çöktü. Kendimi ağlamamak için zor tuttuğum her sahnenin sonunda gözyaşlarına boğuluyordum. Bu yıl en çok ağladığım kitap oldu sanırım. Siz en iyisi mi bu kitabı okuyun.


PUAN


HAYALİ KADRO
Kate Alexander

Asher Hunt

Beau Bennett

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum