Saraydan Hikayeler: Prens ve Muhafız - Kiera Cass Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 24, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Saraydan Hikayeler: Prens ve Muhafız
Özgün adı: The Selection Stories: The Prince & The Guard
Yazar: Kiera Cass
Seri: Seçim, #0.5 #2.5
Çeviren: Derya İmer Aydınlık
Sayfa sayısı: 196
Türü: Distopya
Yayın evi: Dex Yayınları

New York Times Çoksatanlar listesinde uzun süre 1 numarada kalan Beni Seç ve Elit'in ardından, okurları için Kiera Cass'tan muhteşem bir hediye: America'nın aşkı için savaşan Prens Maxon ve Muhafız Aspen'in bakış açılarından yazılmış, kalplerinin sesini duyuran iki novella. Bu iki novellanın dışında kitabın küçük sürprizleri de var: müzik listeleri, yazarla söyleşi, karakterlerin geçmişleri ve dahası serinin hayranlarını bekliyor. Seçim'den önce Maxon'ın kalbinde biri var mıydı? Seçim'in ilk günlerinde neler yaşadı? Bir Altı olarak doğan Aspen saraya girince neler hissetti? America'nın Aspen hakkında bilmedikleri nelerdi?

YORUM
Saraydan Hikayeler'de Prens nam-ı diğer Maxon'ın ve Muhafız nam-ı diğer Aspen'in iç dünyasıyla karşılaşıyoruz. Birçok sahneyi onların gözünden izlemek onlar hakkında daha kapsamlı fikir edinmemi sağladı. Aslında iki karakteri de seviyorum. Bu yüzden kitaplarda aşk üçlemeleri beni deli ediyor. :D Yine de soracak olursanız Maxon derim tabii ki. :P

Maxon'ın dışarıdan ne kadar rahat ve sakin göründüğüne bakmayın, özellikle yarışmanın ilk gününde ne kadar heyecanlı ve stresliymiş bir bilseniz! :D Maxon'ın hayatına hiç kız girmediğini var sayarken özel hayatıyla ilgili daha çok bilgi ediniyoruz bu kitapta. Aynı şekilde Aspen için de öyle. İçinde fırtınalar kopan bir karakterle karşılaşıyoruz. Okuyucuyu bile iki kişi arasında bırakırken America'nın ne kadar zorlandığını az çok tahmin ediyoruz.

Kitap genel olarak akıcıydı. Okuyucuyu merakta bırakıyor. Ayrıca kitapta Maxon ve Aspen gözünden anlatılan sahneler dışında karakterlerin aile soyağacı, geçmişi, yarışmada seçilen kızların listesi, Kast listesi, Kiera Cass ile soru&cevap ve yazarın seçtiği Beni Seç kitabı için müzik listesi (playlist) de mevcut.

Son olarak serinin üçüncü kitabı Sonsuza Dek'i en kısa zamanda okuyup seriyi tamamlayacağım. Kitabın sonunu az çok tahmin etsem de olayların nasıl gelişeceğini merak ediyorum. *-*

PUAN
ALINTILAR

"Bilgi, aşk değildir."
"Üzülmek normal ama seni bir yerlere de ulaştırmaz."
Kalbim paramparça olurken ona minicik bir tebessüm gönderdim. Yüzünü birçok ışıkta, çalınmış binlerce anda gözlemledim. Kelimeleriyle birlikte şüphesiz biliyordum: Beni seviyordu.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum