Etkinlik: Mim - Book Challenge Tag

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 14, 2014

İki Kızın Kitaplığı, Kitap Dedikodusu ve Obur Kitaplık'a beni mimledikleri için teşekkür ederim öncelikle! Şu sıra o kadar çok yoğundum ki etkinliği yapma fırsatını anca buldum. :D Bu arada yapmayan bir ben kalmışım herhalde. :D

1) İlk Hayranlığım: İlk hayranlığım Alacakaranlık serisi oldu. Bir zamanlar fenomen olduğunu bilirsiniz mutlaka. Kitabın filmi çıktığı sıra kitabı da okuyayım dedim. Yeri bende hala ayrıdır bu serinin. Öyle başladı kitaplara olan sevgim. Ben kitaplarla biraz geç tanıştım da. *-*

2) Favori Serim: Fısıltı serisi diyorum. Başka diyecek söz var mı ki? :D

3) Favori Kitabım: Ama bu soru haksızlık resmeen. :D Tamam şöyle yapalım, okuduğum her son kitap benim favori kitabım.

4) Favori Erkek Karakterim: Favori erkek karakterim bir sürü var ama. *-* İlk göz ağrım olan Patch Cipriano'yu seçiyorum öyleyse.

5) Favori Bayan Karakterim: Senden Önce Ben kitabının sevimli bayan karakteri Louisa Clark.

6) Favori Okuma Saatim: Gececiyimdir ben. Geceleri evin sessizliğiyle kitap okumayı severim. Gündüzleri neredeyse hiç denecek kadar kitap okurum. O da kitabı aşırı sevdiysem ve meraktan duramıyorsam. :D

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum