[8. KCY Blog Tur] Şahmelek - Merve Akıncı Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 28, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Şahmelek
Yazar: Merve Akıncı
Türü: Romantik
Yayın evi: Müptela Yayınları

"Elimden gelse hâli hazırda kenetlenmiş ellerimizden güç alıp onu bu evden kaçırırdım. Denizi görebileceğimiz bir yere giderdik belki... Hiç konuşmazdık. Dudaklarımız değil, dokunuşlarımız konuşurdu bizim yerimize... Başımı onun geniş omzuna yaslayıp burnumu boynuma gömerdim. Onun o tatlı kokusunu doya doya içime çekip gözlerimi yumardım. İnanıyorum ki birlikte olsak her şey daha güzel olacaktı. Belki daha kolay..."

Ailesi, kızkardeşinin tedavisi için Amerika'ya gittikten sonra Balkanlı Ailesi'nin evinde yaşamaya başlayan İde'nin hayatı, bir gün rüyasında evin oğlu Aslan'ı görmesiyle tamamen değişir.

Herkese, her şeye ve özellikle aşka karşı soğuk ve ilgisiz görünen Aslan Balkanlı'ya yavaş yavaş âşık olmaya başlayan İde, tutulmaya başladığı adamın buzlarını eritebilecek midir? Yaralı bir aşkın hayaletiyle boğuşan Aslan ise onun seven bir kadının varlığını kabul edebilecek mi?

YORUM
8. blog turumuzdan merhabalar! Bu turumuzda Wattpad'de yazdığı hikayesi kitaba dönüştürülen Merve Akıncı'nın Şahmelek kitabını tur edeceğiz...
Şahmelek, fazlasıyla ilgimi çeken bir kitap oldu. Okumak için sabırsızlandığım... Ama tam bir hayal kırıklığı!

Önce şunu açıkça belirteyim, kitaptaki hiçbir karakteri sevmedim. Hele kız karakterden bildiğiniz nefret ettim. İde'nin suçu olmadığı kısımlarda özür dilemesi, bazı olaylarda bir kıza göre fazla gururunu hafife almasına biraz sinir olmuştum. Kız dediğin az trip atar arkadaş. :D Kızların geninde vardır bu. :D Belki de kızın bu yaptığına cesurca demeliyiz, bilemedim.

Kitaptan bahsedecek olursak, İde'nin kızkardeşinin hastalığı yüzünden ailesi apar topar Amerika'ya gidince İde büyük holding sahibi Balkanlı ailesinin evine yerleşir. İde, bir gece gördüğü rüya ile ailenin biricik karizmatik ve başarılı oğlu olan Aslan Balkanlı'ya fena halde kafayı takar. Aslan, İde'den uzak durmaya çalışır çünkü geçmişten gelen bir korkusu ve yarası vardır. Ama Aslan, ondan uzaklaşmaya çalıştıkça ona daha da çekilir. Ve bir süre sonra karşı koyamaz...

Basit kurgu, tahmin edilebilir bir son. Hiçbir şekilde sevemedim. Bana kalırsa bu kitabı okuyarak zaman kaybetmeyin.
PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum