[5. KCY Blog Tur] Biri Sır Mı Dedi? - Victoria Dahl Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 01, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Biri Sır Mı Dedi?
Özgün adı: Talk Me Down
Yazar: Victoria Dahl
Seri: Tumble Creek 1/3
Çeviren: Sibel Bayındır Atay
Sayfa sayısı: 352
Türü: Romantik
Yayın evi: Nemesis Yayınları

Gel deyince gelmeyen, git deyince gitmeyen, laftan anlamayan bir erkek hayal edin.

Nasıl?

Hayal etmeniz çok kolay oldu değil mi?

Molly’nin başı tam da böyle bir erkekle derttedir. Bir zamanlar tavlamak için çok uğraştığı Cameron, ilişkilerinin bitişini bir türlü kabullenememiştir. Ondan kurtulmak için, halasından miras kalan eve yerleşmek üzere doğduğu kasabaya geri döner. Burada da onu başka bir erkek modeli beklemektedir. Çocukluk aşkı Ben, daha önce hiç karşılaşmadığı türden bir adamdır ve Molly’nin erkekler konusundaki ezberini bozmuştur. Kendini yeni bir dünyanın içinde bulan Molly’nin belalısı laf anlamaz Cameron ise onu adım adım izlemektedir.

Molly’nin herkesten gizlediği sırrını, hiç olmaması gereken bir yerde, bütünüyle yanlış bir şekilde ortalığa sermek üzeredir.
YORUM
5. blog turumuzun ilk gününden herkese merhaba! Romantik Komedi türündeki 'Biri Sır Mı Dedi?' kitabı hem eğlenceli hem de esprilerle dolu bir macera hikayesini sunuyor bizlere. Kitabın anlatımını genel anlamda çok beğendim, okuyucuyu kesinlikle sıkmıyor hatta; "ne ara başladım da ne ara bitti"dedirttiriyor insana. Kitaptan biraz bahsedecek olursak, Molly halasının vefatıyla 10 yıl önce bırakıp gittiği Tumble Creek kasabasına geri dönüyor. Tabii pek çok şey bıraktığı gibi değildir. Özellikle de Ben Lawson. *-*

Molly'nin yaşadığı yeri bırakmasının nedeni eski sevgilisi Cameron'ın ilişkilerinin bitimini bir türlü kabul edememesi ve Molly'i hiç rahat bırakmaması. Kasabaya geri taşınınca da aynı şekilde devam ediyor tabii. Haliyle başı beladan kurtulmuyor...

Ben Lawson artık bir polis memuru olmuştur. Dedikoduyu ve özellikle de sırları sevmez. Molly'nin kasabaya dönüşü onun açısından sırlarla dolu olduğunu düşünmektedir ve bu durum Ben'i fazlasıyla rahatsız etmektedir. Molly'i daha derinden araştırmaya başlayınca olaylar da başlar.
Molly'nin fazla rahat olmasıyla onu bu yılın en tuhaf kitap karakteri ilan edebilirim. Ben de fazlasıyla çekingen ve utangaçtı. Aslında olması gerekenden tam tersi yani! :D Buna rağmen eğlenceli akıcı bir kitaptı. Özellikle romantik komedi severler için ideal.

Çekilişe katılmayı unutmayın! (Aşağıdan katılabilirsiniz.) Nemesis Kitap'a katkılarından dolayı teşekkür ederiz. :)
PUAN
TUR TAKVİMİ
1 Ekim - Tanıtım + Çekiliş: Kitapların Senfonisi
2 Ekim - Yurtdışı Kapakları + Seri Bilgisi: Melis Kitaplar Diyarında
3 Ekim - Alıntılar: Romantik Optik
4 Ekim -  Yetişkin Kitap Okuyucularının Karşılaştığı Zor Durumlar: Kitap Dedikodusu
5 Ekim - Ön Okuma: İki Kapak Arası

ÇEKİLİŞ

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum