Etkinlik: Mim - Zıt Kitaplar

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Eylül 01, 2014

Çok sevdiğim İki Kızın Kitaplığı'dan Zeynep beni mimlemiş. Kocaman kocaman sevgilerimi gönderiyorum. ♥ Mim için de çok teşekkür ediyoruum. :D
Etkinlik çok eğlenceli olmuş. Başlatanın ellerine sağlık. :D Ben de hemen başlıyoruum...

1- Alım Zamanına Göre Zıt Kitaplar
İlk satın aldığım kitap: Şeker Portakalı. Orta okul zamanın öğretmenlerin ısrarıyla almıştım. Gelin sorun ki hala okumadım. Ama aklımda yani. Okuyacağım. :P
En yeni kitabım da Bana Prenses Deme! blog turu aracılığıyla elime geçen son kitap bu. Okumak için sabırsızlanıyorum.



2- Fiyatına Göre Zıt Kitaplar
Aşk Adında Hayat'ı indirimini yakalayıp 3,5 TL'ye almıştım.
Genelde internet üzerinden kitap alışverişi yaptığımdan dolayı hiç orijinal fiyatıyla kitap almadım. Hatırladığım kadarıyla Zümrüt Yeşil kitabına 20 TL vermiştim. En pahalı kitabım da bu. :D


3- Anlatıcısına Göre Zıt Kitaplar
Bu kategoride aklıma direkt çok sevdiğim ve farklı karakterler gözünden anlatılan bir seri geldi. Tabii ki Umutsuz ve Yeni Bir Umut.
Umutsuz kız karakter gözünden anlatılırken, Yeni Bir Umut erkek karakter gözünden anlatılıyor.
4- Kapağına Göre Zıt Kitaplar
Bana Dokunma serisine aşığım ama o kapak? :/ Olmamış. Hele serinin orijinal kapaklarını gördükten sonra... Neyse.
Kitap kapağı denince aklımda direk Bir Sır Saklı İçimde gelir. Kitabı elinize aldığınızda kapak üç boyutlu gibi oluyor sanki. :D Neyse bu kapağı seviyorum.

5- Uyruğuna Göre Zıt Kitaplar
Yakın zamanda aldığım fakat bir türlü okumaya fırsat bulamadığım çok sevilen kitap Kürk Mantolu Madonna. Türk uyruklu kitap olarak bunu eklemek istedim.
Amerikalı yazar Jojo Moyes'ın çok sevdiğim kitabı Senden Önce Ben.
6- Kalınlığına Göre Zıt Kitaplar
Shakespeare'in sevdiğim kitaplarından biri olan Bir Yaz Gecesi Rüyası 95 sayfa.
En kalın kitabım da 492 sayfa ile Pür oluyor. Böylelikle fark ettim ki bende 500 sayfayı geçik bir kitap yokmuş. :D

7- Hikayesine Göre Zıt Kitaplar
Bu kategoride bir gerçek bir hikayeyi ele alan biyografi/otobiyografı tarzında ve kurgu bir kitap seçmemiz gerekiyor. Ben biyografı tarzı kitaplar okumadığımdan dolayı Demi Lovato'nun kendi hayatından örneklere yer vererek hazırladığı kitabı ekleyeyim dedim.
Kurgu olarak da tabii ki Fısıltı diyorum. İlk göz ağrımdır. :P
8- Türüne Göre Zıt Kitaplar
Bu kategoride bir duygusal bir de fantastik/distopik kitap seçmemiz gerekiyormuş.
Duygusal olarak: Eğer Yaşarsam diyorum.
Distopik olarak da Uyumsuz diyorum. *-*
9- Moduna Göre Zıt Kitaplar
Okurken sizi üzen ve mutlu eden kitaplar.
Duygusal kitap çok sevmeme rağmen okumaya korktuğum bir tür. Ağlamayı sevmem. Yani kim sever ki zaten. Ama o kitapların bana hissettirdiklerine aşık olduğumu itiraf etmeliyim. Geçen yıl en son Senden Önce Ben'i okuyunca ağlamıştım. Tur için aldığımız ve daha yeni bitirdiğim Avuçlarının Arasına Bir Kalp Bıraktım kitabı beni çok fena etkiledi ve geçen yıldan bu yana ağladığım ilk roman oldu.
Tatlı Bela da tam çerezlik, eğlenceli ve sonu da mutlu biten bir kitap.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum