[4. KCY Blog Tur] Bana Prenses Deme - Vefa Enver Kitap Yorumu | Alıntılar

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Eylül 14, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Bana Prenses Deme!
Yazar: Vefa Enver
Sayfa sayısı: 480
Türü: Romantik
Yayın evi: Ephesus Yayınları

Hırs, tutku, kıskançlık ve nefret duyguları arasında beklenmedik bir biçimde filizlenen muhteşem bir aşkın hikâyesini okumaya hazır mısınız? 

Babasının biricik prensesi, dünyalar güzeli Nil, bir gün cici kız olmaktan sıkıldığına karar verip çocukluğundan beri âşık olduğu Murat'ı tavlamanın yollarını ararken, kalbini âşık olmayı en son umacağı erkeğe kaptırır. 

Aşka inanmayan bir erkek olarak uzun soluklu ilişkilerden kaçınan ve herhangi bir şeye karşı alışkanlık geliştirmek fikrinden nefret eden Yiğit için yenilik, değişiklik, farklı tatları keşfetmek hayatının temel zevkleridir. Ansızın karşısına çıkan Nil'i tecrübesiyle baştan çıkarırken, bu oynadığı oyunda hayatının ve kalbinin kontrolünü tam anlamıyla ona kaptıracağından habersizdir.

Baş döndürücü güzellikte, masum ve tecrübesiz bir genç kızın, aşk oyunlarını teker teker öğrenişini gülümseyerek okuyacak ve âşık olduğunu sandığı erkek ile nefret ettiğini sandığı erkek arasında bocalarken, gerçek aşkı keşfedişine tanık olacaksınız.
YORUM
4. turumuzun 4. gününden merhabalar! :D Romantik komedi kraliçesi Vefa Enver’in kalemiyle ilk kez tur dolayısıyla tanışmış bulunuyorum. Eh, kafamı duvarlara vurmam gerek. Çok bile geç kalmışım! :D Öncelikle size biraz kitaptan bahsetmek istiyorum sonra da kitaptan alıntılara geçeceğim.

Kitabın başkarakteri Nil, 19 yaşında ve 6 yıldır babasının yanında çalışan Murat’a aşık. Nil, babasının prensesi, dediğim dedik ve kelimenin tam anlamıyla tecrübesiz bir kız. Bir de Yiğit Türkoğlu var ki kelimelerle anlatmayı becerebilir miyim bilmiyorum. :D Nil’in babasının ortağı, 36 yaşında, zengin, karizmatik ve tabii ki seksi bir tip.
Yiğit’in iş için Antalya’ya gelmesiyle başlıyor her şey. Nil her ne kadar başta adama uyuz olsa da ister istemez ona çekildiğini fark ediyor ve Murat’a olan aşkını sorgulamaya başlıyor kendi içinde. Bu arada Murat nişanlı ama bu Nil için pek sorun değil. Onu o halde elde de elde etmeye çalışmaktan vazgeçmiyor kızımız. :D

Nil’in babasının şirketi batma eşiğine geliyor ve bu anlamsız olayı araştıran Yiğit birçok sırrı ortaya döküyor…

Kitapta Nil ile Yiğit’in atışmalarını çok sevdim. Hatta yazar iyi ki olayı kısa kesmemiş dedim. Yazarın kalemine de bayıldım! Kitap ne zaman başladı ne zaman bitti anlamadım bile. O kadar akıcı ki ciddiyim, her sayfasını merakla okuyorsunuz. Artık okuyucuyu sıkmadan kendini okutturan nadir kitaplar listemde yer alıyor ve Nil’in bu hikayesini kesinlikle okumanızı öneririm!
PUAN


ALINTILAR

“Nefret çok tehlikeli bir duygudur Nil. Fazla uç sınırlarında dolanırsan, bir bakmışsın dengeni kaybedip aşkın içine düşmüşsün.”

“Sevip kaybetmiş olmak, hiç sevmemiş olmaktan iyidir.”

Nil burnundan soluyordu. “Sen hayatımda tanıdığım en duygusuz, en kaba, en bencil, en… en…”
“Evet, evet biliyorum her şeyin en’leri bende toplanmış. En baştan çıkarıcı ve en eğlenceliyi de unutmayalım.” dedi göz kırparak.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum