Etkinlik: Mim - Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ağustos 28, 2014

Çook sevdiğim, ruh ikizim Romantik Optik beni mimlemiş. Beyza'yla bir ilkimi daha gerçekleştiriyorum. *-* Blogumun ilk mimi hayırlı olsun. :D Mimin konusu 'kitaplığınızdaki en iyi 10 kitap kapağı'. Kitaplığıma bir göz attım ve kararımı verdim. Tabii ki ikiz olmak bunu gerektirir, Beyza'yla aynı şekilde en iyi kapak listemin 1. sırasında Bir Sır Saklı İçimde yer alıyor. :P Sonrası ise şöyle...

1. Bir Sır Saklı İçimde

 2- Fısıltı

 3- Yakut Kırmızı

 4- Aşka Var Mısın?

 5- Avuçlarının Arasına Bir Kalp Bıraktım

 6- Gece Sirki

 7- Füzyon

8- Incarceron

  9- Evrenin Ötesi


10- Yaralı


Ben de Kitap Dedikodusu'nu mimliyorum. Kolay gelsin! :D

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum