Kış Güneşi - Jennifer L. Armentrout Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Temmuz 17, 2014

TANITIM

Kitabın adı: Kış Güneşi
Özgün adı: Frigid
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çeviren: Serkan Göktaş
Sayfa sayısı: 316
Türü: Romantik
Yayın evi: DexPlus Yayınları

Yirmi bir yaşındaki Sydney, Kyler'a ezelden beri aşık. Ne yazık ki Kyler onu atlıkarıncadan ittiği ve Sydney'in de karşılığında Kyler'a çamur yedirdiği günden beri sıkı dostlar.
Kyler tam bir çapkın, bir kızın yanında iki geceden fazla duramıyor. Syd kendini gittikçe daha kötü hissdiyor. Ancak okuldaki son yılda duygularını itiraf ederek ilişkilerini berbat etmek istemiyor. Kyler'ın gözünde ise Syd hep ulaşılmaz bir noktada, adeta mükemmelliğin simgesi. Syd'in ona hayatta bakmayacağını düşünüyor.
Bir gün Kyler'ın dağ evine kayak tatiline gidiyorlar ve bütün saklı duygular gün ışığına çıkıyor. Ama küçük bir sorun var. Evde yalnız değiller. 
YORUM
Sydney (kısaca Syd)  de Kyler da birbirine deli gibi aşık ama gel gelelim olayı o kadar uzattılar ki kitap boyunca iki karakteri tokatlamak istedim. :D Birbirlerini gerçekten seviyorlar ama ikisi de karşı tarafın daha iyi birine layık olduğunu, hatta kendisini sevmediğini düşünüyor. İkisinin de düşünceleri aynı (!)

Kitabın her iki karakter gözünden de anlatılması daha kolaylık sağladı. Ne düşündüğünü merak etmiyorsunuz çok fazla. Kitabın tanıtım kısmında her şey açık aslında ama ben yine de biraz giriş yapayım içeriğine.

Syd ve Kyler çocukluktan beri arkadaşlar. Syd, Kyler'a küçüklüğünden beri aşık ama Kyler ona aşık olduğunu biraz daha geç fark ediyor... Kyler'ın hayatı eğlence ve kızlardan ibaret ama Syd'inki öyle değil. Syd'i ne zaman biriyle görse deliye dönüyor ama gel gelelim bir türlü itiraf edemiyor sevdiğini.
Her yıl Syd ve Kyler kayak tatiline gidiyorlar, genelde hep arkadaşlarıyla gidiyorlar ama bu kez kar problemleri yüzünden yalnız gitmek zorunda kalıyorlar. Kitap tanıtımında 'evde yalnız değiller' kısmını ben gerçek anlamda yalnız değiller diye anlamıştım (:D) ama öyle değilmiş, yani birisi Kyler'dan intikam almak istiyor ve evi sürekli gözetlediği için yazılmış. Yazar iyi ki araya öyle bir heyecan daha sokmuş ki öbür türlü okurken sıkılırdım muhtemelen. Zaten Syd'le Kyler arasında ne oluyorsa bu dağ evinde oluyor...

Kısacası boş vakitlerde okunabilecek çerezlik bir kitaptı bence. :)
PUAN


ALINTILAR
(Kyler)
Sydney Bell her zaman bana birkaç gömlek fazlaydı ve hep öyle olacaktı.
"Sana kötü haberlerim, nefis kötü haberlerim ve çok lezzetli kötü haberlerim var."
"Kötülük, nefis ve lezzetli gibi sıfatlarla tanımlanamaz bir kere."
(Kyler)
Syd okul kütüphanesinin önünde dikilirken onu sevdiğimi anlamıştım. Öyle arkadaşça bir sevgi değildi bu. Kardeşçe bir sevgi de değildi. Onu bütün bunları aşan bir şekilde seviyordum. Ona âşıktım.
(Sydney)
"Sen beni parkta yere düşürdüğün günden beri seni seviyorum. Yemin ediyorum, o gün bugündür aşığım dana."

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum