Ella ve Micha'nın Sırrı - Jessica Sorensen Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mart 02, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Ella ve Micha'nın Sırrı
Özgün adı: The Secret of Ella and Micha
Yazar: Jessica Sorensen
Seri: Sır, #1
Çeviren: Şerife Elif Subaş
Sayfa sayısı: 317
Türü: Romantik, Dram
Yayın evi: Pena Yayınları

Ella ve Micha'nın bir sırrı var ve bu sır, tüm hayatlarını değiştirecek... 

Kural tanımaz, tutkulu bir karakteri olan Ella, hislerini korkmadan yaşayan bir genç kızken bir gün her şeyi arkasında bırakıp üniversiteye gider ve burada kurallara itaat eden, tüm sıkıntılarını kendine saklayan, sessiz birine dönüşür. Ancak yaz tatili yaklaşırken evinden başka gidecek bir yeri olmadığını anlayan Ella, geri döndüğünde uzun zamandır içine gömdüğü anıların ortaya çıkmasından çok korkar.

Zeki, seksi ve güvenilir Micha, Ellaya herkesten daha yakındır, öyle ki onun en gizli sırlarını bile bilir. Micha tanıyıp sevdiği o eski Ellayı geri istemektedir fakat genç kız evini terk ettiğinde kalbinin bir parçasını geride bıraktığından habersizdir. Michaya karşı duyduğu hisleri kendine bile inkâr eden Ella ise her şeye baştan başlamalıdır.

Peki Micha kaybettiği kızı kazanmak için elinden geleni yapacak mıdır?
YORUM
Beklentilerimin biraz aşağısındaydı kitap maalesef. Bana biraz sıradan Amerikanvari gençlik hikayelerini anımsattı. Kitapta doğru düzgün olay bile yoktu. Okurken sürekli bir beklenti içerisindeydim. 'Ha şimdi bir şey olacak, ha bir olay çıkacak' diyordum ki baktım kitap bitmiş... Ama kitap akıcıydı. O yüzden bu kadar kısa sürede bitirdim sanırım.

Kitabın adında geçen sır sadece Micha ve Ella'nın sırrı değildi. Ella'nın babasıyla abisi de olayı biliyordu. Ya da okurken 'sır' kısmını yanlış mı anladım bilemeyeceğim...

Ella'nın annesi akıl hastasıydı. Aile üyelerinden biri mutlaka Ella'nın annesinin başında durması gerekiyordu. Bir gün Ella gitmek istediği partiyle, annesini bakması sırası aynı zamana denk gelince Ella partiye gitmeyi tercih ediyor. Eve geldiğinde de annesini intihar etmiş şekilde buluyor... Ella ve Micha'nın sırrı bu yani. Ella bunun kendi suçu olduğunu düşünüyor -ki bence de öyle- durumu daha fazla kaldıramayıp Las Vegas'a kaçıyor. Babası dışında kimseye haber vermeden hem de. Çocukluk arkadaşı Micha'ya bile... Orada üniversiteye gidiyor Ella. Dönem sonu gelince evine dönmek zorunda kalıyor. Bu süre zarfında Micha her geçen gün onu arıyor. Ella'ya çocukluğundan beri aşık kendisi. ^_^ Ella döndüğünde Micha'dan uzak kalmaya çalışıyor ama çok fazla beceremiyor haliyle. Üniversiteye gittiğinde kendisini epey değiştirmişti. Eve dönünce eski benliğini yeniden buluyor. Bu arada Ella resim çizmeyi çok seviyor.

Kitabın sonunda katıldıkları araba yarışında kaza oluyor. Zaten o sahne gelmeden tahmin ediyorsunuz kaza olacağını. İlk başta da dediğim gibi çok fazla olay yoktu. Belki de çoğu kişinin başına gelebilecek bir hikayeyi ele almıştı yazar. İlginç bir yanı yoktu. Boş vakitlerde okunabilecek bir kitap. Ki okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz emin olun.

PUAN

ALINTILAR
Bir zamanlar hiçbir sırrım yoktu. Ama şimdi beni ben yapan sadece sırlarım.

...
"Ve seni de çok iyi tanıyorum. Onu yatağa atmak istediğine eminim."
"Yatağa atmak istediğim tek varlık sensin," diye mırıldandı saçlarımı koklayarak."

"...seni seviyorum Ella ve bunu hiçbir şey değiştirmeyecek. Beni itebilirsin, benden kaçabilirsin ama seni sevmeye devam edeceğim."

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum