Romantik Vampir - J. Morgan Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Kasım 02, 2013

TANITIM


Kitabın adı: Romantik Vampir
Özgün adı: Love at First Stake
Yazar: J. Morgan
Türü: Fantastik
Yayın evi: Kalipso Yayınları

Kana alerjisi olan bir vampir polis...
Zeki, güzel, esprili ve bir vampir avcısı...
İnsanlık kadar eski ve kötülüğünün zirvesinde bir vampir...

"Madam, kalbimde oldukça derin bir iz bıraktığınızın farkında mısınız acaba?" 

Haklıydı da. Göğsüne sapladığım kazık hala gövdesinde duruyordu. Bu soru, o evde vampir avlamaya çalışırken duyduğum en acayip sorulardan biriydi...

Eğer o, bilinen anlamda iğrenç görüntüsüyle sahip olsaydı, hiç bir şey yapamasam bile kesinlikle avazım çıktığı kadar bağırırdım. Tam tersine, erkek mankenler kadar yakışıklı görünüyordu. Belki de muhatap olduğum bu vampir, son derece akıllı ve sıra dışı biriydi. Gelişen olaylar sonucunda vampir avlamaya çalışırken insan kanına alerjisi olan bir vampire aşık olmuştum.... Evet, doğru duydunuz. İnsan kanına alerjisi olan bir vampir... Babam ve ağabeyim beni kesin öldürecekler.... Bundan adım gibi eminim...

YORUM
Aşk Isırır serisinin ilk kitabı. Aslında ilk ve son kitabı. Serinin ilk kitabı dilimize iki farklı yayın eviyle çevrilmiş fakat ilk kitabıyla bırakılmış. Yani devamı getirilmedi. Orijinal dilinde 5-6 kitaplık bir seriden oluşuyor. 

Kitap yorumuna gelecek olursak, ilk defa esprisi bu kadar bol bir vampir kitabı okudum. Serinin devamı da gelseydi keşke. Kitabı tavsiye eder miyim? Ederim, ancak boş zamanlarınızda...

Çeviride çok hatalar vardı hikaye kopuk kopuktu. Hatta çeviri çok kötüydü diyebilirim. Bazı yerleri anlamadım bile. Serinin devamının gelmesinin büyük nedeni bu olabilir. Hikaye güzeldi ama...
Donatello Ravell, insan kanına alerjisi olan bir polis vampirdir. Savannah Marshall ise kitabın baş karakteri ve vampir avcısı. Savannah, düzenbaz Rudolpho'yu avlamak için yola koyulduğunda Donatello ile karşılaşıyor. Birlikte takım olup Rudolpho'yu avlamaya gidiyorlar... Olaylar öylece gelişirken biz de gülerek ve heyecanla bir anda bitiriyoruz kitabı. Yazar merak uyandırıcı bir son yaptığından haliyle serinin devamını da bekler oluyoruz...

PUAN

ALINTILAR

"Seni aptal. Eminim, çünkü ben ölü ve aylak bir vampir değilim anlıyor musun?"
"Bunun böyle olduğu ortada. Sen bir istisnasın."
"Sen her zaman böyle kalın kafalı biri misin? Yoksa bu küfürleri sadece benim için mi sarf ediyorsun?"

"Her ikinizden biri telefonuna cevap vermiş olsaydı bu ziyarete gerek duymayacaktım."
"Biz balayındayız. Telefona bakmak balayımızı bal ve ayı olarak ayırırdı."

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum