Safir Mavi - Kerstin Gier Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 27, 2013

TANITIM
Kitabın adı: Safir Mavi
Özgün adı: Saphirblau
Yazar: Kerstin Gier
Seri: Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #2
Çeviren: Firuzan Gürbüz
Sayfa sayısı: 365
Türü: Romantik, Fantastik
Yayın evi: Pegasus Yayınları

Acemi bir âşığı geçmişe yollamak iyi bir fikir olmayabilir!

En azından on altı yaşındaki çömez zaman yolcusu Gwendolyn böyle düşünüyordur.
Bu macerada Gideon ve Gwen dünyayı kurtarmak ya da menuet dansını öğrenmek gibi pek çok sorunun üstesinden gelmek durumunda kalacaktır. (Üstelik ikisi de hiç kolay değildir!)

Bütün bunlar yetmezmiş gibi Gideon büsbütün tuhaf davranmaya başlayınca, Gwendolyn artık hormonlarını kontrol altına alma zamanının geldiğini anlayacaktır!

Çünkü işin içinde aşk varken zaman yolculuğu yapmak pek mümkün görünmemektedir...

YORUM
Aşk tüm zamanların içinden geçer serisinin ikinci kitabını da bitirdim. Ah, bu kitap nasıl oluyor da bu kadar hızlı bitiyor anlamadım. Bitmesini istemediğimden herhalde... Gelelim asıl yorumumuza, yine harika bir iş çıkarmış yazarımız. Öncelikle Safir Mavi'de Gargoyle hayaleti geliyor. Her ne kadar korkunç görünse de kitaptaki gargoyle hayaleti tam bir dost canlısı! (Adı Xemerius olan hayalet Xemerius'dan alıntıları aşağıya ekledim. Göz atmalısınız! Xemerius'un okuldaki hayalet James'le diyalogları beni çok güldürdü. Birbirlerinden pek hoşlanmadılar da. :D)

İlk kitabı okuduktan sonra hemen ikinciye geçtim. Aslında kitap çabuk bitmesin diye araya farklı bir kitap koyup okuyacaktım ama gel gelelim benim şu merakım yok mu?! Bir çırpıda bitti yine. Kitabı okumayanlar anlamayacak belki ama size en sevdiğim sahneden bahsedeceğim, yeşil kanepe! Arkada Bon Jovi'nin Hallelujah şarkısıyla Gideon, Gwen'e dans etmeyi öğretiyor ve... merak edin, söylemeyeceğim! :))

Çok güzeldi, çoook... Bu arada ilk kitabın filmi çok beğenilmiş olsa gerek ki Safir Mavi'nin çekimlerine hemen başlanılmış hatta filmin vizyon tarihi açıklanmış bile! Resmi sayfada yayınlanan habere göre 7 Ağustos 2014'de ikinci film vizyona girecek, sabırsızlıkla bekliyorum. Keşke, Türkiye'de de yayınlansaydı da internete düşmesini bekleyecek olmasaydım. Kitabın sonundan bahsetmeden konuyu bitirmek olmaz. Büyük bir merakla bitti yine. Gideon, Gwen'e bir büyük kazık atıyor, öyle kitap bitiriliyor. Böyle son mu olur arkadaş? Hemen üçüncü kitaba başlayacağım tabii kide. Eminim, Gideon'un bu davranışının bir açıklaması vardır elbette. Az çok bir şeyler tahmin ediyorum. Okuyunca öğreneceğiz.

PUAN

ALINTILAR
"Adım Xemerius, tanıştığıma memnun oldum. Bana bir kedi satın alacak mısın?"
"Hayır."
"Bana şu zaman yolculuğunu açıklar mısın?" dedi Xemerius.
"Bunu ben bile anlamıyorum"
"Bana bir kedi satın alacak mısın?"
"Hayır."

"Eğer sen ve Charlotte..." 
"Ben ve Charlotte, ne?" dedi Gideon.
"...aranızda arkadaşlıktan öte bir şey varsa."
"Bunu kim söylüyor?
"Sen?"
"Ben öyle bir şey söylemedim."
"Aha. Yani, şimdiye dek hiç öpüşmediniz mi?" Öfkeyle ona baktım.
"Bunu da söylemedim."

...
"Bir dakika çeneni kapa, olur mu? Burada sana ilan-ı aşk etmek için tüm cesaretimi toplamaya çalışıyorum. Bu konuda hiç deneme yapmadım."
"Efendim?"
"Sana aşık oldum," dedi ciddi bir sesle. "Gwendolyn."

"...ama bilindiği gibi umut en son ölen şeydi."

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum